Digital indberetning af løn og personaleoplysninger i BORIS
Som arbejdsgiver skal du indberette oplysninger til beregning af dine hjælperes løn digitalt i lønindberetningssystemet BORIS.
Har du spørgsmål til indberetning i BORIS er der lavet en række videovejledninger, som beskriver de grundlæggende funktioner. Se mere via linkboksen herunder.
Har du yderligere spørgsmål er velkommen til at kontakte BPA Aarhus eller Lønservice.
Information fra Lønservice
Skal du have lavet korrektioner i udbetalt løn, mangler der udbetaling af tillæg eller har du spørgsmål, kan du kontakte Lønservice med Digital Post.
Angiv venligst navn og cpr-nr. / medarbejdernummer, for den person som henvendelsen drejer sig om.
Ved henvendelse skriv da en kort tekst om, hvad henvendelsen drejer sig om.
Vi vil gerne have mulighed for at kontakte dig, hvis vi har spørgsmål, derfor vil være en fordel, hvis du angiver et telefonnummer som vi kan kontakte dig på.
Kontakt
Lønservice
Borgmesterens Afdeling
Bautavej 6
8210 Aarhus V
Telefon: 89 40 12 12
Telefontider:
Mandag – fredag kl. 9 –12
Driftsinformation BORIS:
Normal drift.