BORIS - BORGERSTYRET REGISTERING.

Magistraten for Sociale Forhold og Beskæftigelse i Aarhus Kommune har udviklet et nyt system til digital indberetning af løn- og personaleoplysninger til BPA-ordningen og Aflastningsordningen. 

Lønsystemet BORIS giver dig som arbejdsgiver og dine hjælpere mulighed for at sende indberetninger af tilgang, ændrings- og afgangsoplysninger samt oplysninger om tid og fravær til Aarhus Kommune, således at Aarhus Kommune kan udbetale løn og håndtere ansættelser, ændringer og fratrædelser i lønsystemet. Som noget helt nyt er der udviklet en planlægningskalender.

Processen for overgangen fra BPO-Portalen til BORIS vil køre over en periode, hvor der løbende vil komme flere brugere på måned for måned. Dette både for at sikre hjælp til nye brugere men også for hurtig at kunne løse evt. opståede problemer med brugen af BORIS. Vi forventer at alle brugere vil være på BORIS i foråret 2021.

Du vil modtage en direkte besked, når du skal overgå til BORIS. 

Informationsbrev

Du har dog allerede mulighed for få et indtryk af den nye forbedrede løsning, se mere ved at klikke på linket herunder.