Få råd og vejledning til din BPA-ordning
- Du kan altid komme hos BPA Aarhus og drøfte problemstillinger i BPA med os.
- Vi kan hjælpe dig med at planlægge hjælpen, udfylde arbejdssedler og andre blanketter.
- Har du spørgsmål, hjælper vi gerne, eller hjælper med at finde det rigtige sted at søge svaret.
- Du kan henvende dig uden at oplyse hvem du er.
FÅ SVAR PÅ DE MEST ALMINDELIGE SPØRGSMÅL
Min faste hjælper er syg, hvad gør jeg?
BPA Aarhus kan hjælpe dig med at finde en tilkaldevikar kontakt os i telefontiden på telefon 87 13 40 60
Ønsker du selv at finde en vikar, kan du via e-mail få tilsendt en liste over vores vikarer. Du kan tilmelde dig denne service ved sende os en e-mail med en anmodning.
Hvordan finder jeg en ny hjælper?
Du kan nu få tilsendt indholdet i "mapperne" direkte i din digitale postkasse, kontakt BPA Aarhus for nærmere aftale.
Som følge af de iværksatte tiltag for at begrænse smittetrykket i Danmark er BPA Aarhus for tiden lukket for personlig henvendelse i Sonnesgade.
Bliver min henvendelse registreret?
Nej, vi registrerer ikke din henvendelse, ligesom der heller ikke videregives oplysninger til sagsbehandler eller andre uden din medvirken.