Få råd og vejledning til din BPA-ordning
- Du kan altid kontakte BPA Aarhus for drøftelse af problemstillinger i din BPA-ordning.
- Vi kan hjælpe dig med at planlægge udmålte hjælp, indberetning i BORIS og udfyldelse af blanketter.
- Har du spørgsmål, hjælper vi gerne, eller hjælper med at finde det rigtige sted at søge svaret.
- Du kan henvende dig uden at oplyse hvem du er.
FÅ SVAR PÅ DE MEST ALMINDELIGE SPØRGSMÅL
Min faste hjælper er syg, hvad gør jeg?
BPA Aarhus kan hjælpe dig med at finde en tilkaldevikar kontakt os i telefontiden på telefon 87 13 40 60
Ønsker du selv at finde en vikar, kan du få tilsendt en liste over vores vikarer til din digitale postkasse. Du kan tilmelde dig denne service ved sende os en e-mail med en anmodning.
Hvordan finder jeg en ny hjælper?
BPA Aarhus modtager ansøgninger fra personer som er interesseret i at arbejde som handicaphjælper, ret praktisk er ansøgningerne inddelt i 3 kategorier, fast- tilkalde- og ferievikaransøgning.
Har du behov for at finde en ny hjælper, kan du få tilsendt ansøgningerne direkte til din digitale postkasse, kontakt BPA Aarhus for nærmere aftale.
Bliver min henvendelse registreret?
Nej, vi registrerer ikke din henvendelse, ligesom der heller ikke videregives oplysninger til sagsbehandler eller andre uden din medvirken.